E-Mail:
info@kredito24.cz
Telefon:
538 880 107

Pracovní doba Zákaznického centra (Po-Pá 8-20)

Jak splatit úvěr?

Finance můžete zaslat na náš bankovní účet u České spořitelny: 3240521319/0800
Variabilní symbol: Vaše rodné číslo
Zpráva pro příjemce: číslo půjčky (šestimístný kód)

Proč byla moje žádost zamítnuta? Kdy mohu znovu zažádat o úvěr?

Informaci, proč vám byla půjčka zamítnuta, nesdělujeme. O novou půjčku je však možné požádat za 7 dní po zamítnutí žádosti. V případě, že tento časový limit nedodržíte a o půjčku požádáte, bude Vám znovu žádost automaticky zamítnuta.

Nemám na účtu žádné peníze. Můžu dostat úvěr?

Ano, k vyplacení půjčky nemusíte mít na Vašem účtu žádné finance. Stačí, když budete mít internetové bankovnictví a spojíte Váš účet s naší aplikací KontoConnect v registračním procesu (Pozor: ne všechny banky službu KontoConnect podporují).

Splatil jsem svůj úvěr. Kdy mohu zažádat o další?

O další úvěr můžete požádat hned, jak dostanete od nás potvrzení, že je Vaše současná půjčka splacená.

Mohu si prodloužit dobu splatnosti mého úvěru?

Úvěr si můžete prodloužit zasláním poplatku za prodloužení. Poplatky za prodloužení jsou stanoveny následovně:
15% z jistiny pro prodloužení o 7 dní,
20% z jistiny pro prodloužení o 15 dní,
30% z jistiny pro prodloužení o 30 dní.
Splatnost je prodloužena okamžitě po připsání daného poplatku na účet poskytovatele půjčky.

Mohu v žádosti uvést data svého bratra nebo kamaráda?

Úvěr si můžete vzít pouze na svou osobu.

Vyplnil jsem žádost, ale nepřišla mi žádná odpověď?

Zkontrolujte si prosím v emailu také složku SPAM. Pokud ani tam email nenajdete, tak nás můžete kontaktovat na zákaznické lince 538 880 107 nebo na e-mailu
info@kredito24.cz

Jaký formát má mít číslo DIČ?

DIČ obsahuje písmena CZ následovaná 8-10 číslicemi. Číslo prosím zadávejte bez mezer.

Jsem nový klient. Jaká je maximální výše úvěru u první půjčky?

Maximální výše prvního úvěru je 8 500 Kč.

Jak mohu požádat o úvěr?

O úvěr můžete požádat pomocí našich webových stránek https://www.kredito24.cz/, kde si vyberete částku a dobu splatnosti. Poté budete automaticky přesměrováni na registrační formulář.

Zapomněl/a jsem své heslo. Co mám dělat?

O nové heslo si můžete zažádat zde: https://www.kredito24.cz/login/forgot
Poté Vám přijde na email odkaz, kde si nastavíte nové heslo sami.

Jaké mám zvolit heslo ke svému uživatelskému účtu?

Heslo musí obsahovat: – minimálně 8 znaků – minimálně jedno velké písmeno – minimálně jedno malé písmeno – minimálně jednu číslici

Kde můžu najít svůj uživatelský účet?

Do uživatelského účtu se můžete přihlásit zde: https://www.kredito24.cz/login
Uživatelské jméno je Váš email, který jste zadali při registraci a na který Vám chodí od nás emaily.
Heslo znáte pouze vy. Pokud jste ho zapomněli, můžete si nové nechat vygenerovat zde: https://www.kredito24.cz/login/forgot

Jak mohu najít své uživatelské jméno a heslo?

Uživatelské jméno je Váš email, který jste zadali při registraci a na který Vám chodí od nás emaily.
Heslo znáte pouze vy. Pokud jste ho zapomněli, můžete si nové nechat vygenerovat zde: https://www.kredito24.cz/login/forgot

Odeslal jsem žádost o úvěr. Kdy dostanu odpověď?

Vyhodnocení žádosti trvá pár minut, poté od nás dostanete odpověď emailem i sms zprávou.

Kdy mohu očekávat připsání úvěru na svůj účet?

Finance odesíláme pomocí platební brány The Pay, která odesílá finance obratem na Váš účet.

Úvěr mi byl schválen. Kdy dostanu peníze?

Finance Vám vyplatíme na účet obratem ve chvíli, kdy jste úspěšně ověřili bankovní účet a podepsali smlouvu.

Proč byl můj úvěr zamítnut?

Bohužel náš scoring vyhodnotil, že v tuto chvíli Vám nemůžeme úvěr schválit.

Moje žádost o úvěr byla zamítnuta. Kdy mohu zažádat znovu?

O novou půjčku můžete zažádat za 7 dní po zamítnutí úvěru.

Kolik stojí prodloužení úvěru?

Poplatky za prodloužení jsou stanoveny následovně:
15% z jistiny pro prodloužení o 7 dní,
20% z jistiny pro prodloužení o 15 dní,
30% z jistiny pro prodloužení o 30 dní.

Může třetí strana splatit můj úvěr?

Ano, je to možné. Důležité je dodržet platební pokyny:
Finance zašlete na náš bankovní účet u České spořitelny: 3240521319/0800
Variabilní symbol: Vaše rodné číslo
Zpráva pro příjemce: číslo půjčky (šestimístný kód)

Kde mohu najít tabulku poplatků spojených s prodloužením úvěru?

Tabulku naleznete ve smlouvě, kterou jsme Vám zaslali na email nebo na svém profilu – https://www.kredito24.cz/login
Poplatky za prodloužení jsou stanoveny následovně:
15% z jistiny pro prodloužení o 7 dní,
20% z jistiny pro prodloužení o 15 dní,
30% z jistiny pro prodloužení o 30 dní.

Kdy a na jaký bankovní účet mám převést 1 Kč?

1 Kč pošlete na ověření Vašeho bankovního účtu, abychom mohli ověřit, že jste skutečně majitelem až ve chvíli, kdy Vám potvrdíme schválení úvěru.
1 Kč zašlete na náš bankovní účet u České spořitelny: 3240521319/0800
Variabilní symbol: Vaše rodné číslo
Zpráva pro příjemce: číslo půjčky (šestimístný kód)

Proč musím poslat 1 Kč na účet Kredito24?

1 Kč je nutné zaslat z Vašeho bankovního účtu, abychom mohli ověřit, že jste skutečně majitelem a také abychom ověřili, že jste bankovní účet zadali ve správném tvaru.
Pokud na účtu nemáte finance, lze ověřit bankovní účet pomocí aplikace Konto Connect během vyplňování žádosti. Potřebujete k tomu pouze internetové bankovnictví.

Z jakého bankovního účtu mám poslat 1 Kč?

1 Kč je nutné zaslat z Vašeho bankovního účtu, který jste uvedli v žádosti, abychom mohli ověřit, že jste skutečně majitelem. Úvěr nelze vyplatit na bankovní účet, který je vedený na jiné jméno než je uvedeno v žádosti o půjčku.

Jak odstranit soubory cookies?

Návod, jak smazat soubory cookies v Google Chrome
Návod, jak smazat soubory cookies v Internet Exploreru
Návod, jak smazat soubory cookies ve Firefoxu

Jak vymazat paměť cache (mezipaměti) a souborů cookie?

Soubory cookie, které jsou vytvářeny navštívenými webovými stránkami, a mezipaměť prohlížeče, která napomáhá rychlejšímu načítání stránek, usnadňují procházení webu.
Vymazání mezipaměti prohlížeče a souborů cookie znamená, že budou smazána nastavení webových stránek (například uživatelská jména a hesla) a některé stránky mohou být trochu pomalejší, protože bude nutné znovu načíst všechny obrázky.
Google Chrome
1. Na liště prohlížeče vyberte nabídku Chrome .
2. Vyberte Nástroje.
3. Zvolte Vymazat údaje o prohlížení.
4. V okně, které se zobrazí, vyberte Soubory cookie a jiná data webů a pluginů a Obrázky a soubory v mezipaměti.
5. V nabídce v horní části okna vyberte od počátku věků, aby byla smazána všechna data.
6. Zvolte Vymazat údaje o prohlížení.

Ostatní prohlížeče
Postupujte podle pokynů a návodu ve vašem prohlížeči:
Windows Internet Explorer
Mozilla Firefox
Apple Safari
Opera

Nejsem schopný splatit úvěr včas. Co mám dělat?

Kontaktujte naše oddělení pohledávek na telefonu 228 881 412 nebo na emailu pohledavky@kredito24.cz
Je možné splácet úvěr postupně?
Splatnost úvěru je možné si pouze prodloužit za poplatek. Poplatky za prodloužení jsou stanoveny následovně:
15% z jistiny pro prodloužení o 7 dní,
20% z jistiny pro prodloužení o 15 dní,
30% z jistiny pro prodloužení o 30 dní.
Splatnost je prodloužena okamžitě po připsání daného poplatku na účet poskytovatele půjčky.

Zapomněl jsem splatit úvěr. Co mám dělat?

Kontaktujte naše oddělení pohledávek na telefonu 228 881 412 nebo na emailu pohledavky@kredito24.cz

Jak můžu splatit úvěr?

Máte dvě možnosti.
1) Finance můžete zaslat na náš bankovní účet u České spořitelny: 3240521319/0800
Variabilní symbol: Vaše rodné číslo
Zpráva pro příjemce: číslo půjčky (šestimístný kód)

2) Finance můžete zaslat pomocí platební brány The Pay, kterou najdete po přihlášení do svého profilu. Platební pokyny se vyplní automaticky.

Mohu požádat o další úvěr, pokud jsem ještě nezaplatil ten předchozí?

Bohužel to není možné. O nový úvěr opravdu můžete zažádat až po splacení současné půjčky.

Splatil jsem úvěr. Jak vysokej úvěr můžu získat příště?

Výše prvního úvěru je maximálně 8 500 Kč.
Výše čtvrtého úvěru a všech následujících je maximálně 20 000 Kč.